Jag

image21

En gammal bild på mig..

image22

Ny bild på mig...

Jag vet inte vilken bild jag tycker mest om.. Jag kan sakna mitt långa blonda hår ibland.. Men samtigt så tycker jag den nedre bilden är mer jag... På den första hade jag inte piercat mig heller.. Det gjorde jag lite efter den bilden.. Nu ser man inte min kropp på någon av de här bilderna men jag vet att min kropp var mycket smalare på den första och det ser man nog lite i ansiktet också.. Jaja, jag ska gå ner i vikt, det har jag bestämt mig för och om jag ska göra det på fel sätt eller ej det skiter jag i för jag ska bli smal! Säga vad ni vill men hellre spyr jag upp all mat än se ut som jag gör idag.. Äcklig och ful!

Kommentarer
Postat av: johanna

och du är precis lika vacker nu som du var då, och lika vacker kommer du fortsätta att vara! :)

2008-02-29 @ 01:20:42
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0