Låtsaskompis

Eftersom jag just nu inte pallar av ensamheten har jag bestämt mig för att skaffa en låtsaskompis. Han heter Yngvert och är norsk som en torsk från Norge.


Jag vet inte riktigt men magkänslan säger mig att jag måste hålla reda på dig även om jag inte vill. Jag vill inte snoka och ärligt talat så vill jag hellst bara slippa bry mig men nu är det ju såhär att jag bryr mig.  Jag litar inte riktigt på dig och ärligt talat så vet jag aldrig om jag kommer göra det fullt ut. Du har sårat mig och jag tror aldrig att jag någonsin kan glömma det... Vet inte om jag kan förlåta det heller... Eller har jag förlåtit dig? Fan vad allt är upp och ner.. önskar att det aldrig hade hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0