Ny dag

Alla glada känslor är helt plötsligt borta. Jag är så trött på allt. Trött på att kämpa. Trött på att vakna på morgonen och bara vilja somna om för jag vet att denna dagen kommer bli lika jobbig som alla andra dagar.

Igårkväll blev jag så besvken på mig själv. Jag gick emot min egen vilja. Jag blev svag och det värsta var inte det utan det var när jag inte fick upp det igen. När jag inte klarar det känner jag mig så jävla maktlös och jag hatar det!
Men idag gör jag nya försök. Jag ska inte falla för frestelserna. Gör jag det vet jag inte vad jag gör.

Sen blir det inte bättre av att jag ska dit där igen imorgon.


Önskar jag kunde flyga. Funderar över att gå ut i regnet och sätta mig på en kall sten och bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0