Sommaren 2005

I morse när jag körde ifrån Höör efter att lämnat Oskar vid tåget lyssnade jag påen skiva med Green Day och de började spela Good Riddance. Jag fylldes med en sådan underbar känsla och jag har burit med den hela dagen. Den låten påminner om våren och sommaren 2005. Min första sommar med Oskar. Jag har nog aldrig varit så lycklig. Alla dagar var soliga och jag kände mig för första gången vacker. Allt var så oskyldigt. Kan fortfarande få den där underbara känslan av att sätta mig på skåneexpressen 1 mot malmö och veta att jag var påväg till dig!. Bara då, den sommaren 2005 älskade jag att stå på södervärn och vänta på 100 bussen. Allt var fan vackert. Jag kan inte minnas att det regnade någon av dessa dagar. Nä, för i mitt sinne var det bara sol.

I helgen, särskilt igår (söndag) fick jag också den där känslan. Såg på Oskar och fylldes av en sådan värme! Fan vad han är vacker. Alla problem var som bortspolade. Jag dyrkar den marken han står på. När vi ligger i sängen och jag pillar i hans hår, känner doften ifrån honom befinner jag mig på en helt annan plats.

Jag har lovat mig själv att sommaren 2008 ska bli bra! Den kan aldrig komma i närheten av 2005 men den ska fan bli bra! Jag och min egen älskade lille punk/rockare Oskar. Jag och min bästa vän. Jag och Ida, kanske en liten pys till. Sommaren ska fan var solig och skulle det nu regna precis så mycket som 2007 så låt det iaf vara sol i mitt sinne!

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0