Vänner

Jag har många kompisar men väldigt få vänner. Väldigt få människor som jag litar helt på, väldigt få som jag kan berätta allt för. Ärligt talat tror jag bara det finns en som jag kan berätta allt för. Ellinor. Ingen förstår som hon, ingen annan vet så bra som hon om vad jag går igenom. Inte ens Oskar. Ellinor litar jag helt och fullt på. Och jag vet att jag skulle gå genom eld och vatten för henne. Denna människa är så vacker, som jag sagt förut är hon som en liten älva. Alla stunder med henne är så underbara, ibland sorgliga men lite sorgligt måste det vara för att vi sedan ska kunna ha roligt. Jag slappnar verkligen av med henne. Ja, jag älskar henne! Den bästa vän man kan ha!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig med!

2008-02-24 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0