Ett nytt år med massa nya möjligheter.

Jaha då är det 2008 och jag har lovat mig själv att detta året ska jag må bra. Jag ska bli "frisk". Jag ska försöka tänka positivt och lära mig att jag duger som jag är. 2007 var inte mitt år, inte 2006 heller för den delen men nu ska allt bli bra! Jag hoppas det iaf, för jag ska verkligen försöka.

Nyår firades med att bästaste Ellinor kom ner här till Höllviken och vi tre stack iväg til Ricardo där även Maria fanns. Vi käka och hade det väldigt trevligt. Hjälptes åt med maten och det blev faktist riktigt gott. Vid kvart över 11 tog vi bussen in till Malmö för att titta på alla raketer. Folk sköt som galningar och man var faktist lite rädd att något skulle hända en. Särskilt Ellinor var nervös men det löste sig när hon fick en kebab efter klockslaget. Hihi..
Vi gick sedan vidare till Ice där vi hade allmänt trevligt. Jag tyckte själv det blev riktigt lyckat. Vi var hemma vid halv 4 och jag somna nästan med det samma men vaknade av att Oskar höll på att störa sig haha.. Det tyckte visst Ellinor och Oskar var jätte roligt.

Vi vaknade typ vid halv 2 tiden dagen efter och jag kände en fruktansvärd smärta i huvudet när jag resta mig upp och det tyckte Ellinor och Oskar också var jätte roligt! Nördar!
Efter ett tag gick vi ut och åkte skateboard. Jag var fantastiskt bra men Ellinor var snäppet bättre haha.. Sen stack vi till Konsum för att köpa godis och glass. Ellinor satt på skateboarden och jag puttade fart och Oskar tyckte det var pinsamt haha! Ja dagen var riktigt mysig. Underbart att vara med de två personerna som betyder mest för mig!

Ja, och jag har då slutat äta godis och jag ska fan klara det! Annat skjuter jag mig i skallen med en kaninlort!

Gott nytt år på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: johannaaaaaaaaaaa

jag vill också skjuta dig i huvudet med en kaninlort!!
fast det kan jag göra även om du inte äter nått godis ;)

2008-01-03 @ 00:08:08
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0