Nyhet

För er som inte vet så har jag gått och blivit Sambo. Det blev lite hastigt men jag är lycklig ändå. Fast snart flyttar han igen, till Skövde och ärligt talat så känns det jobbigt. Vill vara glad för hans skull men just nu är jag så självisk. Jag vill inte vara utan honom!

Annars är väl allt bra. Lite stressad över jobbsaker. Allt i mitt huvud kretsar just nu runt pengar!

Sen har jag slutat tänka positivt om mig själv. Lovade att jag skulle göra det som nyårlöfte. Men det går inte så bra. Jag hatar mig själv och tänker konstant på saker som skulle kunna skada min kropp. Ända nöje jag har. Det ända som är fint på mig är min drake och den har ju inte suttit där alltid. Det är frustrerande nu när Oskar är hos mig för jag kan inte göra alla hemska grejor mot mig själv, men samtidigt är det skönt. Jag kanske "vänjer mig av med det".

Jaja ikväll ska vi hem till mamma och pappa och fira Emil. Var där i onsdags också för du fyllde Emil år på riktigt. Lite grattis mat är ju inte fel. Fast mest vill jag dit där för att vara med min familj. Älskar dem.

Nä, nu ska jag gå till arbetsförmedlingen och söka fler jobb..


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

du! nu är det som såhär att du o jag ska ses snart, o så är det! jag blir förbaskat orolig när du pratar om alla dom där dumma grejerna, ska du veta!

2008-01-13 @ 04:51:31
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0