5 år med dig min skatt!



För 5 år sedan föddes min bästaste och trognaste vän Ida! Mitt lilla mirakel!
Natten den 27/7 2003 kom fem små rara valpar till världen och på morgonen den 28/7 var jag där och såg dom. Min lilla flicka kom först ut men var minst och hon saknade svans. När jag fick reda på att just denna lilla helvita sak skulle bli min fylldes mitt hjärta av sådan kärlek och jag visste att hon skulle heta Ida. Ida efter "Emil i Lönneberga"s syster för min lilla vovve var precis lika söt som hans lillasyster.
Det finns inte en dag då jag inte är extremt tacksam för att jag fick min lilla Ida av mina gudföräldrar. Hon har på många sätt räddat mig. Många gånger har jag kännt att jag lever för henne. Hon är mitt allt och jag älskar henne så mycket. Vågar inte ens tänka på den dagen då jag måste säga farväl till henne. Men jag hoppas att vi får många lyckliga år till och många roliga äventyr tillsammans. Jag ska älskar varje blöt puss jag får av henne trotts att dom ibland inte luktar så gott... hihi.. Jag älskar varje gång hon kryper upp i min säng och tröstar mig när jag är ledsen. Jag älskar att varje dag när jag kommer hem från jobbet, mötas av henne glada skall och hoppande. Ja, jag älskar varje stund med henne vid min sida! Min skatt och mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0