Ångest

Igårkväll fick jag en ångestattack. Allt bara blev för mycket. Satt ute i trägården och bara grät och det kändes som om något tryckte mot mitt bröst. Fick inte luft..Ida försökte trösta mig men igår gick det inte...
När jag kom in och mamma såg hur jag såg ut försökte hon lugna ner mig och till slut gick det.. av pappa fick jag en "klapp" på kinden och det kändes så skönt för han gör mig verkligen lugn och igentligen ville jag bara krypa upp i hans famn precis sådär som jag gjorde när jag var lite och var ledsen.. Men jag är inte liten längre.. Men jag kan inte riktigt stå på mina egna ben än.. jag behöver "kryckor".. något/någon som stöttar mig och det gör verkligen både mamma och pappa.. jag älskar dom..




Försökte ändra på min bloggs utseende igår men det är bara att inse att jag är totalt kass på att förstå hur man ska göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0