Bäbisen är hemma

Igår fick jag hem min lille Teiwaz. Blev lite tidigare än väntat men Eva tyckte att jag kunde ta honom redan som igår istället för på torsdag. Vaccinationen och besiktningen av Teiwaz gick jätte bra. Cool-lugn, pep bara till lite när veterinären förde i chippet. Dom andra valparna gnällde hela tiden men min lilla bäbis bara satt där och tog det lugnt.
Det går bra mellan Ida och honom. Twiwaz har bara lite svårt att förstå Ida när dom leker utan leksak. Ida mårrar när hon leker och Teiwaz blir lite nervös av det. Men leker dom med en leksak tillsammans går det hur bra som helst. Han är väldigt lugn vilket inte Ida var när hon kom hem till mig som valp. Hon gnällde hela tiden men det gör inte han. Klart han blir lite ledsen när man lägger in honom i buren när han ska sova men det går över rätt snabbt.

Var i Eslöv idag hos min behandlare. Fick reda på att alla mina prover var bra utom att jag har järnbrist så nu måste jag ta sådan piller också... Har känt mig lite deppig idag men det får gå... Tur att jag har Ida och bäbisen. Storasyster och lillebror... haha..


Kommentarer
Postat av: johanna

aaaaaaaaaaaw plutten jag döör!

2008-07-01 @ 23:10:53
URL: http://kalaspuffad.blogg.se/
Postat av: cornelia

hehe så jäkla söt han är :D

2008-07-02 @ 06:26:02
URL: http://annacornelia.se
Postat av: Ellinor

Gud vad söt han är!! Måste få se honom någon dag!!

älskar dig <3<3

2008-07-02 @ 13:18:16
Postat av: Oskar

Va fin han e :) Ska bli kul att komma hem å se honom!

2008-07-02 @ 16:08:48
Postat av: julia

nä vad söt han är :O

2008-07-13 @ 22:55:50
URL: http://juuliiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0