Besök hos sjukgymnast!

Nu har jag varit hos sjukgymnasten. Gick jätte bra. Tycker om henne jätte mycke. Hon är så lät att prata med och övningarna vi gör är så avslappnande. Jag får liksom lära mig att känna efter vad som händer i min kropp när jag gör på ett vi sätt. Men jag blir så trött efter de besöken, men det är en skön trötthet. Mamma körde mig hem efter besöket och jag kom på att jag har aldrig åkt i passagerar sätet i min egen bil haha.. det kändes konstigt! Jaja, nästa tisdag ska jag dit igen. Dagen innan ska jag vara på kliniken också men då ska jag träffa min behandlare och psykologen.

jag efter besöket. Trött som få.

Kära mamma kör!

bara en liten bild på mig från trädgården när jag var ute med hundarna efter att jag kommit hem från Eslöv.

Mammma och jag var och handla innan vi körde hem hi för att vi ska få hit gäste från Stockholm aldelles snart. Pappas kusin och hans familj är det. Vi köpte iaf lite goda frukostbullar som vi kan ha och fika på när dom kommer. Mums. Jag köpte även något av det godaste jag vet. Risentas sesamkakor!



Ha det gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0