Besöket hos psykologen

Det gick bra. Känner mig bara lite förvirrad nu. Det river upp så mycket. Det läskiga är att han ser så mycket på mig. Känslor som jag försöker dölja. Inget undgår honom. Men det ska det ju inte heller göra. Han ska ju kunna läsa av människor.

Efter att jag varit där så gick jag och mormor och fikade. Gottis. Mormor tog kaka och kaffe och jag tog baguette och vatten. Älskar baguetter. Det är så gott. Tar nästan alltid en sådan när jag är och fikar någon stanns.


mormors kaka

min baguette! Gottis med räkor! Lite för mycke majonäs bara...

och så här ser jag ut idag... osminkad och trött..

Har bestämt mig för att ha lite mer bilder i bloggen.. Jag själv älskar bloggar med massor med bilder..

Ida och Teiwaz igår kväll:

Idas ögon blev lite dåliga... så söta dom är båda två..

Här ligger dom och myser i Idas korg.. Ida tycker igentligen inte om att Teiwaz är där men igår gick det bra. Teiwaz är snart större än Ida..haha..

Här sitter Teiwaz och biter på mammas sandal. Kortet är taget samma dag han kom hem till mig...

...kortet är taget igår och man ser verklgen hur mycke han har växt under de här 3 veckorna...


Nä, nu ska jag ut i trädgården med vovvisarna och testa den nya leksaken som jag köpte till dom på ÖB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0