Besöket i Eslöv

Gick väl bra.. jag blir bara så förvirrad av alla frågor psykologen ställer... han liksom vänder ut och in på alla svar..

Annars har jag inte gjort så mycket.. somnade och sov noh i en halvtimme innan vi skulle köra dit vilket var skönt.

Efter besöket så gick mamma och jag in på Lindex vilket var totalt slöseri med tid. Inget hade dom där. Alla kläder var så tråkiga och allt var så rörigt.. Mycket besviken, ville ju hitta någon fin klänning!

Sen körde vi in och handla lite mat.. under hela tiden i affären kändes det för jävligt.. kändes som om alla tittade på mig och såg alla fel! Alla jävla fel på min äckliga kropp!

jag vill bara ge efter.. göra så som mina inre bilder säger åt mig att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0