ett helvete

jag känner mig så smutsig! äcklig!

Kvällen blev inte som jag hoppades. Jag hade mycke roligt i början men efter ett tag tappade jag kontrollen. Allt gick så snabbt. Kände mig yr och illamående. Konstig.. Jag svimmade av.. ingen fick kontakt med mig.. fick transbort till sjukhuset.. Sista jag minns är att jag gråter och Ellinor krama mig..

På sjukhuset tog dom lite prover på mig.. Alkohol haltan var inte alls mycke och ärligt talat kan jag inte komma ihåg att jag drack så mycket.. Jag visste vad som hände förra gången jag fick i mig för mycket så jag försökte ta det lugnt.. hade sagt till Ellinor innan att vi skule supa som fan men innan jag åkte iväg var jag ute i trädgården och tog bort sniglar och hade ut hundarna kände jag att jag skulle försöka ta det lugnt..

Jag har alltså blivit utsatt för en våldtäcktsdrog. Dom på sjukhuset sa till mamma och Ellinor att det hade varit jätte många som råkat ut för det nu under Kristianstad dagarna. Jag var en av dom och jag törs inte tänka på vad som hade hänt om inte Ellinor hade hittat mig..

Idag har jag mått skit och gråtit den mesta tiden, just för att jag känner mig smutsig. Har pratat med Johanna också som var med mig och ingen har sett något, men hon tyckte att jag hade varit lite konstig..

Iaf så ska jag anmäla detta. Även om det inte hjälper så mycket så har både Oskar och pappa sagt att dom tycker jag ska göra det. Så det ska jag göra och jag hoppas att dom sätter dit dom eller den som gör såhär. Fast det är nog rätt svårt att få fast någon för sådant.

Nu i efterhand tycker jag att det är konstigt att inte vakterna går igenom vad folk har på sig innan dom släpper igenom människor. Dom kolla bara leg..

Jag tyckte jag hade koll på min dricka men tydligen hade jag inte det.. Hade den framför mig på bordet hela tiden men någon gång har jag tagit bort blicken ifrån den och då har någon varit snabb. Det mest läskiga är att någon måste ju haft koll på mig under kvällen för att kunna vara så snabb och lägga i något i drickan det ögonblicket jag titta bort....

Kommentarer
Postat av: cornelia

så jävla äckligt att det finns sånna människor. Fan va skönt att inget hände! Det kunde ju gått riktigt illa... har lärt mig av mamma att man alltid ska hålla en hand på glaset, och aldrig aldrig aldrig vända blicken mot ett annat håll. Sjukt att man ska behöva vara så försiktig och rädd, men hellre det än att bli våldtagen eller medvetslös...

2008-07-13 @ 11:37:23
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0