Fredagen den fjärde juni

Har precis avnjutit en god middag hemma hos mamma och pappa. Grillat kött och potatissallad, fast jag åt qourne biff istället. Hade grillad majskolv till vilket jag älskar.

Teiwaz och Ida fick var sitt grisöra men det var bara Teiwaz som tyckte om det. Ida har aldrig varit glad för sådant men jag tänkte att hon kanske ville ha ett sådant nu bara för att Teiwaz hade ett sådant.

Oskar har också kommit hem och det känns härligt. Äntligen är min man hemma och kan ge mig lite energi...

Annars har väl dagen varit bra. Städat lite och diskat lite men hade inte det så farligt stökigt men man vill ju inte ha massa framme nu när det finns en liten valp i lägenheten som vill sätta tänderna i allt. Han är jätte duktig faktist. Under de här 5 dagarna jag har haft honom har han bara bajsat inne en gång och kissat inne 3 gånger. Hoppas det fortsätter såhär.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0