Hatar mig själv

Jag har en sådan där "hatar-mig-dag". Hela dagen har jag gått omkring och hatat mig själv..psykat mig själv.. det ända jag är riktigt bra på är att hitta alla fel på mig..

Hatar min kropp! Har ständigt bilder i huvudet hur jag med kniv skär hela min kropp.. Eller hur långa naglar skär in i min hud.. jag dunkar mitt huvud i en vägg men ändå är bilderna kvar.. ser hela tiden hur blodet sipprar fram genom min hud.. min äckliga hud... min äckliga kropp... allt är fel och allt ska bort...jag vill jag vill.... men jag kan inte... JAG KAN INTE! SÅ JÄVLA MISSLYCKAD!



gå och dö med dig din patetiska människa... du är ful och kommer alltid vara ful... vad du än gör kommer du alltid hitta fel... vad du än gör kommer du alltid vara ful... var gång du ser dig i spegeln hittar du något mer som inte är "rätt"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0