Kvällen som inte blev så bra...

Ja, då var det Hörby marknad, dom två dagarna på året som det är jäkligt roligt i Hörby! Igår kollade jag inte på något utan jag var bara hemma hos mina gudföräldrar en stund och sen drog jag ner till Offside. Var först hemma om och tog ut vovvarna. Låg på gräset och mysade med mina söta gullungar. Sen kom Camilla och Johanna hem till mig och sen bar det iväg till Offside. Mamma och pappa och deras kompisar var som vanligt där nere. Trevligt! Jennyfer kom in om en stund också. Sen träffade jag på Tord, Månsson och Louise och var resten av kvällen med dom. Var så kul att träffa dom igen. Tord och Månsson var ju några av mina bästa vänner i högstadiet så vi hade lite och snacka om haha... Sen hittade jag min lillebror eller rättare sagt han hitta mig. Då var jag helt borta faktist. Jag kommer knappt ihåg något faktist. Emil följde mig hem eftersom han inte ville att jag skulle gå själv. Jag hade inte hittat hem heller, så illa var det. Så lillebror tog hand om storasyster. Sen vet jag faktist inte mer än att jag fick väldig ångest och bara låg och skrek i sängen. Då hade Emil gått till en kompis för att fortsätta festa.

Jag bara låg där och grät och skrek och rätt som det var stod mamma över mig. Emil hade tydligen ringt till henne och sagt att jag var lite borta. Så jag fick följa med hem. Väl hemma gick jag in till pappa och låg i hans famn och grät ända tills jag lugnat ner mig. Sov sen i soffan. Hela kvällen är som en dimma. Inte alls kul. Tackar gudarna för att Emil gick hem med mig. Vet inte vart jag hade hamnat annars. Läskigt.. Drack inte alls mycke men jag hade ju inte ätit och jag tar ju massa tabletter just nu. Är glad att jag inte tog mina lugnande inatt när jag låg där i sängen och hade ångest. Hade inte mamma kommit så hade jag nog gjort det och då vet jag inte hur det skulle slutat.

Och vad har jag då lärt mig av detta: Inte dricka när man inte mår bra och tar tabletter... ville bara komma bort ifrån mig själv..

Synd bara att jag inte kommer hålla det, för känslan av att vara "fri" från allt skit och bara slappna av för några timmar är underbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0