Kvällen...

Hemma från jobbet. Har precis varit ute med hundarna i trädgården. Teiwaz har inte riktigt fattat att katterna inte vill ha med honom att göra så när dom fräser blir han helt överlycklig och tror att dom vill leka. Dess värre så ger sig katterna på honom om han fortsätter reta dom men då kommer Ida som en räddande ängel och skrämmer bort katterna. Det tycker jag är lite sött. Hon bryr sig ändå om sin lillebror trotts att hon tycker han är jobbig ibland.

Pratade precis med Oskar och gud vad jag saknar honom redan! Vill bara flyga upp till Skövde nu och ge honom värsta kyssen och låta honom hålla om mig. Tyvärr saknar jag vingar!

Lilla Irma, min syster kattunge..

Mamma Amalia, också Sofies katt!

Min underbara Svea, även hon mamma till några av våra kattbäbisar!

Våra fem bedårande kattbäbisar!

Tack och hej för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0