OBEHAGLIGT!

Nu sitter jag här ikväll och känner mig... ja, jag vet inte riktigt hur jag känner mig! Har ett "tryck" i bröstet och det känns som om luften ska ta slut och tårarna är nära, men inte fan vet jag riktigt varför..


Tänk dig själv att stå framför en spegel och mötas av en tom blick.. en död blick... Du ser på kroppen framför dig och konstaterar att något inte stämmer... det är inte du som stirrar tillbaka på dig själv... den kroppen som finns framför dig tillhör någon annan... Du känner hur det kryper i kroppen... allt är så förvirrat... hela ditt inre är i uppror! Så känner jag varje gång jag ser mig i spegeln. Jag har alltid älskat mina ögon men nu förtiden är där inte samma gnista som det var innan.. blicken är tom.. Jag tittar på mitt ansikte och hittar bara fel. Ansiktet är rödflammigt och under ögonen är där stora påsar för att jag gråtit mig till sömns kvällen innan. Brösten är knappt befintliga och jag känner mig inte kvinnlig! Magen är.. usch jag kan knappt beskriva vilken avsky jag känner för den. Rumpan är för stor och låren gör mig illamående. Inom mig har jag en helt annan bild av mig själv än den som möter mig i varandra fucking spegel jag går förbi! Gör allt för att skada den kropp som inte tillhör mig! Det är inte jag! DET ÄR INTE JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0