Ord från mitt hjärta!

Herre Gudars! Jag sitter här och lyssnar på vackra "kärlekslåtar" och skulle just nu göra vad som heslt för att få vara min älskling nära! Att få känna hans läppar mot mina och känna hur den där underbara känslan i magen som jag alltid gör när han kysser mig så där djupt och innerligt! Skulle vilja ligga i vår säng nu med hans armar tätt runt omkring mig. Känna hans andedräkt i min nake och kanske få känna hur han nätt pussar mig i nacken. Hur han viskar i mitt öra att han tycker att jag är vacker. Vill vara honom så nära det bara går! Att vara ifrån honom kan ibland göra så ont att det knyter sig i magen och tårarna bara kommer! Jag älskar honom på ett sätt som jag trodde var omöjligt! Jag gör allt för honom och ibland så anstränger jag mig så mycket att jag nästan går isönder på kuppen. Jag vill alltid vara med honom! Nä, orden räcker inte till för vad jag känner men jag vill så gärna sätta ord på det! Jag vill visa för hela världen att jag älskar honom! Att han är min framtid och mitt hopp! Min andra hälft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0