Semestern är slut

Nu är jag tillbaka på jobb och faktist känns det mycke bra. Trivs så bra på jobb!

Var inne i Lund igår och hälsade på farfar på sjukhuset. Fick kämpa med att inte gråta. Det var så jobbigt att se honom ligga där så utlämnad på något vis. Kan inte förklara. Han kände iaf igen mig, men Emil trodde han var min pappa och Oskar visste han inte alls vem han var. Han snacka med pappa precis som om han var liten och bodde hemma. Men farmor sa att han var piggare än vad han hade varit innan i helgen så det kändes bra. Jag hoppas att han snart blir bra och kan komma hem...

Annars mår jag rätt kasst.. kan inte förklara hur men jag tar mina lugnande flera gånger om dagen bara för att jag har ångest hela tiden..

Jaja, nu ska jag sluta jobba och sticka hem till Oskar och vovvisarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0