Skånes Djurpark

Idag har jag och Oskar varit på skånes djurpark. Jätte härligt. Bara vi två. Vi behöver det. Den senaste tiden har jag dragit mig undan från honom och han känner säkert det. Jag fräser och spottar för inget alls. Fast han kan också säga en del hemska saker till mig.. Iaf så var fanns där en gris som heter Oskar och det tyckte jag var jätte kul! Haha.. Jätte många av djuren hade fått ungar. Så söta och roliga att titta på. Vi hade gjort sallad med pasta och köttbullar, mycket mysigt att sitta där bland djuren och äta med min älskling.

Sen ikväll har vi varit hemma hos mamma och pappa och fikat. Mina små kusiner är här. Den minsta av dom är så härlig! Man vill bara äta upp henne...

Fick en mycket fin kommentar av Cornelia i mitt förra inlägg. Betyder mycke att du bryr dig.. du har rätt i allt du skrev men på något sätt kan jag inte ta det till mig.. precis som om jag blockerar allt sådant i min hjärna.. det får liksom inte ta fäste i mig.. något inom mig vill inte bli frisk och jag är säker på att du vet vad jag menar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0