Stressdag

Idag har inte varit en bra dag för mig.. Började med att jag försov mig. Vaknade klockan 7 när jag igentligen skulle upp halv 7. Började klockan halv 8 idag så det var bara att hoppa i kläderna och ut med hundarna och sen kvickt som fan sätta sig i bilen och köra som en galning till jobbet. Kom i tid precis. Skulle ha duschat nu på morgonen men han så klart inte det. Så hela dagen har jag gått och kännt mig smuttsig och äcklig! Jag blir helt galen när inte mitt hår är fint. Mitt hår och mina ögon är det ända jag tycker är fint med mig.

Under hela dagen har jag varit jätte förvirrad. Dom på jobb har skrattat åt mig för det blev så galet ibland. Men det bjuder jag på. Har haft ont i magen idag också och jag blir väldigt orolig i mig själv när magen krånglar.

När jag väl slutade skulle jag snabbt hem om och hämta Emils (min bror) tjejkompis och köra henne till bussen för att sen köra hem igen och pusta ut. Men pausen blev inte så långvarig för Elsie (mina gudmors mamma) ringde och undra vart jag blev av. Jag hade helt glömt att jag skulle hämta Mimmi! Mimmi är en hund och hon tillhör mina gudföräldrar som för närvarande har det härligt på Rhodos. Jag hade lovat dom att jag skulle passa Mimmi några dagar när dom var borta. Mimmi är för övrigt min hund Idas mamma. Iaf var det bara att snabbt slänga sig i bilen och köra ner till byn igen och hämta jycken.

Och nu sitter jag här sönderstressad.. inte blir det bättre av att jag har haft ångest lite under hela dagen och nu när det närmar sig kväll blir det bara värre...

Men snart kommer mamma, pappa och Sofie hem och det ska bli härligt för jag har saknat dom. Även om jag inte bor hemma så pratar jag med dom och träffar dom nästan var dag.

Låg på mitt gamla "flickrum" inatt, nu mera min systers rum. Blev faktist lite ledsen när jag låg där. Saknar den tryggheten jag hade då. Ibalnd skulle jag vilja flytta hem igen men samtidigt inte.. Dubblekänslor igen!

Jaja, nu bjuder jag på lite bilder på hundarna!



3 glada vovvar hälsar på varandra. Första gången Teiwaz träffar Mimmi och det gick bra. Fast Ida vill ha morsan för sig själv..hehe



Idisens mamma Mimmi. Blev lite suddig men hon ville inte riktigt vara med på foto. Hon ville bara leka med de andra vovvisarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0