Vill ha...

Det ända som kretsar i min skalle nu är när jag ska få hem orbitreken! Jag vill ha den nu! Längtar efter att få testa den och sen att jag varje dag kan ta någon minut på den. Kan ju ha den framför tv:n, se ett bra program eller titta på någon film haha... Kan även sätta igång bra musik på högsta volym. Kan bestämma själv vad jag vill lyssna på för något. På gym spelar dom nästan aldrig sådan musik jag tycker om och när jag gick på friskis och svettis höll jag på att bli tokig på all kass musik! Det värsta var att dom där låtarna satte sig i huvudet så man gick och nynna dom sen för sig själv!

Ikväll ska vi hem till farmor en stund. Farfar ska lämna Lunds sjukhus nu och bo på "Solbacken", ett korttidsboende i Hörby, så han är inte hemma vilket kommer att kännas tomt. Men nu är han iaf nära. Solbacken ligger inte alls långt ifrån där jag bor så man kan vara där ofta. Kanske bara en liten stund men lite oftare. Åker man in till Lund så tar det ju en halvtimme och då stannar man lite längre och plus att det känns jobbigare att åka in där. Det tar ju mer tid. Hade jag haft all tid i världen så hade jag varit där mycke mer. Men jag jobbar och jag är minst en gång i veckan inne i Eslöv på kliniken och sen har jag hundarna som ska ha mycke uppmärksamhet. Sen allt jobb med lägenheten.. tvätt, städning, iväg och handla, räkningar och massa annat "skoj". Sen eftersom jag själv inte mår så bra så tar det också mycke av min energi.. jag är trött hela tiden och då vill jag bara vila när jag har tid. Men nu kan jag gå bort där en runda när jag är ute på mina dagliga runder med hundarna och hälsa på farfar.

Sen så vill jag bara säga att bullarna vi åt var jätte goda. Tog en halva och hade baconost och paprika och andra halvan hade jag humos, skinka och gurka på. Till det gott te, jordgubbs-rabarber. Käka även ett gott knäckebröd. Åt  goda körsbär också eller små äpplen som min lillasyster sa när hon var liten.



Sen har jag tagit lite bilder på kattungarna:




Snälla någon, hjälp mig att göra min blogg fin. Är värdelös på att göra den fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0