Trött

Just nu är jag så trött på mig själv! Jag har misslyckat.. jag har varit så duktig ett bra tag nu men nu har jag misslyckats igen. Förra veckan var perfekt! Jag åt när jag ville men nu känner jag mig tvingad! Låt mig vara för mig själv! Jag vill ha min "sjukdom" för mig mig. Jag vill spy, jag vill svälta mig och jag vill skada mig hur mycke jag vill utan att behöva smyga med det! Sjukt, jag vet, men för mig är det viktigt! Jag slipper ångesten och faktist känner jag mig duktig och lycklig för en stund.

Ser fram emot fredag då jag och Ellinor ska ut och festa i K-stad. Hon och jag alltid!

Kommentarer
Postat av: cornelia

Du vet att ångesten blir större när du svälter dig och spyr. I det stora hela i alla fall. Jag kan också känna "kicken" att svälta mig, och jag tror jag mår bra och att ångesten inte finns där. Men fyfan vad den finns där. Har förstått (efter att ha läst massor i din blogg) att du tappat hoppet att må bra och bli frisk. Vet du vad? DET GÅR! Jag har själv känt känslan av frihet flera gånger under den senaste tiden. Vet du hur värt allt kämpande det är? Det finns ingen bättre känsla!! Inte ens att svälta sig, gå ner i vikt eller något annat. Det känns SÅ jäkla långt borta när man mår bra PÅ RIKTIGT!



Är faktiskt väldigt orolig för dig. Du skadar dig själv (och din omgivning), vilket ingen annan tycker du förtjänar. Du är värd allt gott som alla andra människor!! Tänk va mycket det finns att leva för. Tänk så lyckligt lottad du är som flyttat hemifrån, har jobb och är förlovad!! Och två söta hundar har du också, som älskar dig oavsett.



Tänker på dig! Kram / Cornelia

2008-07-09 @ 08:29:39
URL: http://annacornelia.se
Postat av: Ellinor

vännen. RING mig om du behöver mig!! lova. jag blir inte rädd för dig, tycker inte illa om dig. Jag gör själv det. Men jag finns där för dig..

Lämnar du mig så har jag inget kvar än ett totalt brustet hjärta. JAG ÄLSKAR DIG FÖR DEN DU ÄR OCH INGET ANNAT!

2008-07-10 @ 00:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0