Hänt mycket! Kiss, Dio, Sweden Rock och massa mer!

Var ett tag sedan jag skrev nu.. har haft fullt upp och har inte haft tillgång till data..

Som ni kanske vet så åkte jag till Stockholm i fredags för att titta på Kiss! Herre gud vilken resa upp det var. Jag, mamma, pappa, Sofie och Emil lekte lekar och tramsade oss hela tiden. Precis så som på den "gamla goda tiden" då jag bodde hemma! Vi fick ett underbart fint hotell, Skandia var det. Jag, Sofie och Oskar delade rum och Emil, pappa och mamma delade ett rum.

Det blev lite stressigt för det var lite köer på vägen in i Stockholm. Men vi hann i tid till konserten.
Utanför stadion väntade jag på Oskar, som hade åkt från Skövde med en kompis till Stockholm, och de andra gick och åt. Var inte sugen på något alls. Blev så glad när jag fick syn på Oskar och Kalle=)
Sen finns det inte ord för vad jag kände under konserten! Det var underbart att se en av ens aboluta idoler. Hade gåshud på hela kroppen. Lite hes blev jag också. Underbart underbart underbart...

Dagen efter så vaknade vi upp på hotellet. Gud vilken härlig säng jag och Oskar hade. Sov som en stock hela natten! Badrummet var också helt underbart! Och gud vilken frukost buffé. Det fanns så mycke att jag inte kunde bestämma mig för vad jag ville ha! haha..Efter frukosten körde vi tillbaka mot härliga Skåne. Det tog en bra stund för vi stannade till vid ett stort köpcenter och shoppade lite. Sofie stannade föresten kvar lite längre i Stockholm för att åka med mina nästkusiner ner.
Ibland är det så fruktansvärt härligt att åka bil tycker jag. Sitta och titta på allt och sova en stund, leka barnliga lekar och skratta och busa. Men efter att ha suttit i bilen i några timmar var man rätt less på det. Det var så härligt att hoppa ur bilen när vi var framme.
Ida blev jätte glad när jag och Oskar hämtade henne hos mormor. Härligt att se henne igen, även fast det bara var över en natt jag var utan henne... Saknar henne när jag är borta.

I söndags jobbade jag ända till 4 och körde sen ner till Höllviken, till Oskars familj, där Oskar och Ida hade åkt dit tidigare under dagen. Jätte härligt med god mat och trevligt sällskap. Tyvärr hände det en grej som gjorde mig så ledsen. Att den idioten inte kan fatta att han har 3 underbara barn som inte förtjänar att behandlas som skit! Mer än så kan jag inte säga.. Önskar jag kunde smälla till honom..

I måndags var jag ledig hela dagen. Härligt. Var bl.a annat hos barnmorskan i ett litet ärende.. Sen körde vi ner till Höllviken igen för att äta och lämna Ida hos Oskars familj eftersom vi skulle in till Malmö och se Dio! Dom spelade på KB! Härligt... men blev så besviken på att det var så varmt inne i lokalen så att man till sist bara längtade där ifrån. Det förstörde mycket för en. Man orkade liksom inte lyssna på deras underbara musik till slut.

i Tisdags var jag hos optikern och fixa linser. Härligt härligt! Var sedan på möte på jobbet i några timmar. Lite tråkigt att ha möte på ens fridag men någon gång måste man ju ha det.

Robin (Oskars kompis) kom ner ifrån Göteborg och hälsade på hos oss. Sovit hos oss till idag! Härlig grabb den där. Kul humor när jag fattar vad han säger.. haha... Ellinor min bästaste bäste vän, var också och hälsade på hos oss.

Var även och tittade på valparna! Underbart söta! Gud vad dom växer fort. Teiwaz är underbart söt! Skulle kunna äta upp honom!

Igår, onsdag, var jag i Eslöv på kliniken. Det mötet vill jag inte berätta om för det var alldeles för personligt och jag grät och hade sådan ångest. Men ska iaf byta medicin för att se om det funkar bättre då. Tur att dom är så lätta att ha med att göra där.

När jag kom hem därifrån körde jag, Oskar, Ellinor och Robin och käka pizza. Åt någon med tonfisk och den var god. Låg sedan ute på gräsmattan och snakca lite. Underbart att vara ute när det är så fint väder.

Idag har jag jobbat och haft Ida med mig. Jättre kul! Oskar och Robin har åkt i förväg till Sweden Rock. Ska dit ikväll efter att jag varit på älskade Ellinors student! Ellinor betyder så mycket för mig och jag ville verkligen vara med på hennes stora dag. Hon är mycket viktgare än Sweden Rock. Men ikväll kommer jag och då hoppas jag att killarna har fixat med tältet och sådant! haha...

Jaja, nu orkar jag inte skriva mer.. Sweden Rock, here I come!´

Jag, Ida, Teiwaz och Oskar 


Stockholm och Kiss!



Oskar och Tea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0