Negativt inlägg!

Jag är så jävla trött på att höra orden: "Ja, du är så jävla duktig hela tiden"!

Ja! Jag har lyckats med mycket! Men hur jäkla mycket har inte jag misslyckat med? skolan, träningen och min jävla självkänsla och jäkla mycket mer!

Jag har aldrig sagt att jag är bäst! Har jag det? Fan jag vill ju bara att allt ska vara bra! Att du ska lyckas!

Visst jag har föräldrar som alltid kunnat stöttat mig med allt, dom har haft råd att ge mig saker, men nog fan har jag också fått uppföra mig och kämpat för att få mina saker!

Jobbet har jag alltid tagit på största allvar! Jag har verkligen kämpat för att lyckas få något jobb! Även om jag mått skit har jag alltid försökt, aldrig stannat hemma från jobbet trotts att jag haft ångest och bara velat gråta! Där kan jag ta ansvar!

Jag är så jävla trött på allt! Känns som om jag bara står och trampar.. kan inte säga ett jävla dugg utan att höra dom orden: "Ja, du är alltid så jävla duktig"!

Jag är inte duktig! Hade jag varit duktig hade jag tagit tag i allt där hemma!

Men jag kämpar hela jävla tiden!

Är så trött på att aldrig kunna säga ett knyst utan att du ska ställa dig i försvarsposition!

Helvetes jävla skit!

Har fan bölat nu i snart 1 timme! Men vad hjälper det? Inte ett piss! Men dom slutar inte komma.. för jag vill bara väl men ingen tycks förstå det..

Jag är fan helt misslyckad känns det som.. sånt jävla rövhål verkar det som.. Dum i huvudet är jag också.. och jag förstår nog inget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0