Slappna av

NU har jag lugnat ner mig lite.. Har legat i mammas och pappas säng och tittat på gamla tecknade filmer bla 101 dalmatinerna. Det var mysigt att ligga där i deras sängen och känna sig liten igen.. Minnena flödar...

Har pratat med Christina, min morfars syster, idag. Frågade om jag fick komma hem till henne i Kristianstad i helgen. Behöver komma bort ifrån allt och bara bli ompysslad. Christina har inga barnbarn men jag och mina syskon har blivit det för henne. Jag och Christina är särskilt nära varandra. Hon är speciell för mig och jag speciell för henne. Hon skämmer bort mig, lyssnar och vi har det allmänt mysigt de dagar då jag är där. Äter gott och brukar gå på bio. Sa till henne att jag behövde komma bort och bara koppla av. Släppa allt och bara bli ompysslad. Hon blev så glad när jag ringde. Det var ett tag sedan jag var där. Inte så att jag inte har velat utan jag har jobbat hela tiden. Och nu när jag ska ha semester i 2 veckor (semestern börjar på fredag) så passar det ju bra att börja den med att vila upp sig.

Ellinor<3 Du betyder allt..

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Désirée <3 du betyder allt

2008-06-24 @ 13:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0