Trött och lite ledsen...

Idag har jag varit och hälsat på Teiwaz. Så stor han och hans syskon har blivit. Ska passa dom på söndag eftersom Eva ska bort. Ska bli kul. Bassi är så fruktansvärt trevlig och härlig hund men hon börjar bli trött på valparna och det kan man ju förstå. Vassa tänder och klor som river och sliter på brösten och magen. Men hon är snäll och tålig ändå. Längtar efter att få hem lille Teiwaz. Ska bli så spännande och se hur det går mellan Ida och honom, men det går säkert jätte bra.

Idag har jag varit i Eslöv och träffat min behandlare och äen träffat min sjukgymnast för första gången. Hon verkar jätte bra. Trevlig och förstående. Ska dit där på måndag igen och träffa henne. Men efter att jag varit där så var jag så trött och lite ledsen. Det tar på en att hela tiden berätta samma saker om och om igen, plus att alla dessa frågor är så svåra att svara på ibland. Ibland vet jag inte vad det är jag känner liksom...

Somna iaf när jag kom hem. Vi skulle igentligen tittat på bio ikväll men jag sov i 1½ timme och Oskar ville inte väcka mig. När jag vaknade kände jag mig så tråkig. Världens tråkigaste flickvän och människa. Jag orkar ju ingenting just nu. Oskar är förstående som tur är men jag känner mig ändå så jäkla tråkig och jag får dåligt samvete. Vi gick iaf iväg och spelade lite basket, vilket gjorde mig helt slut igen men det var roligt iaf.

Sen är det en sak som gör mig så himla glad! En nära vän till mig har kommit hem igen! Hon flyttade upp till Göteborg till hennes pojkvän. Ett jäkla svin som slog och behandla henne illa! Hon har inte vågat höra av sig till mig för då har han blivit arg på henne och "straffat" henne! Men igår ringde hon till mig och sa att hon kommit hem igen. Hon hade vågat ta sig ur förhållandet. Jag ville att hon skulle komma hem till mig direkt (hon bor bara 10 minuter från mig) och det gjorde hon också, Jag blev så glad över att se henne och hon blev glad över att se mig. Stog och kramades en lång stund. Efter lite tårar och prat så beställde vi hem mat och tittade på fotboll. Det var så härligt att se att hon mår bra trotts omständigheterna.

Lite bilder på Teiwaz:




Idisen och jag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0