Underbar helg!

Nu är jag hemma ifrån Kristianstad och är nu hemma hos pappa och mamma. Christina körde mig hem hit. Så snällt eftersom jag slipper åka buss. Sen har Ida varit här i helgen så jag skulle ju hämta henne här.

Helgen har iaf varit helt underbar. Christina och jag har snackat, snackat, snackat och snackat! Var även inne i stan och jag köpte ett par underbara jeans. Helt i min stil, lite annorlunda. Köpte även 2 snygga toppar, svarta båda två men den ena hade en stor fjäril och den andra hade något slags vit mönster på sig (ser ut som rök ungefär). Var även inne i min favorit affär, "Böcker och ting" och där hittade jag ett underbart skrin med ett pentagram på. Handgjort ifrån Indien och helt i träd. I det ska jag lägga alla mina magiska hemligheter! Jag är ju lite av en "Häxa". En snäll sådan. Köpte även ett vackert armband i den butiken. Om jag hade haft pengar hade jag själv haft en sådan butik. Älskar allt sådant där som är magiskt, kusligt och underligt. Var gång jag kommer in i den affären känner jag ett lugn inom mig. Hittade en bok också, "Besök från andra sidan" skriven av Sylvia Browne, som är ett mycket skickligt medium som har sysslat med det i nästan 50 år. Hon har skrivit många böcker och även varit med i tv. Har börjat läsa boken och jag känner mig helt fängslad av den. Hon beskriver lite olika fenomen bla. skillnaden mellan andar och spöken. Det visste jag i och för sig redan men jag har lärt mig mycket nytt och jag har bara börjat på den. Har redan fått svar på vad vissa saker jag upplevt kan ha varit. Mycket intressant. Älskar allt sådant som är "övernaturligt".

I fredags var jag även hos psykologen och det var faktist riktigt skönt. Ville inte dit där innan men när jag väl satt där så kändes det bra. Han är jätte bra. Ställer lite svåra frågor om saker man igentligen inte tänkt på. Så det känns som om hjärnan går på max när man är där. Är alltid så trött efter att jag varit hos någon av dom som hjälper mig, men det är en skön trötthet.

Jaja, på torsdag får jag iaf hem min lilla Teiwaz och imorgon ska jag följa med Eva när hon ska chippa valparna och allt sådant. Ska bli kul och intressant även om det är lite hemskt för det gör ju ont på valparna när man chippar dom.

Nä, nu ska jag gå och se hur det går med fotbollen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0