Förskyld

Fortfarande förskyld och jag hatar det!

Jobbat hela dagen från 7 till 16.. Är helt slut nu.. Sov bara 4 timmar inatt och som vanligt höll jag på att börja gråta när klockan ringde. Tur att det var rätt lugnt att jobba. Det bästa var att jag bara jobbade med trevliga människor!

Var hos farmor och farfar efter att jag slutat. Det var mysigt. Har inte varit där på länge eftersom jag mått så dåligt. Farmor var på så gott humör idag och det gjorde mig också glad. Flytten kommer bli bra för båda två, det tror jag båda känner. Fast nog kommer man sakna det lilla mysiga vita huset.

Just nu känner jag bara för att gråta. Är så trött på allt. Hatar mig själv så jag knappt vet var jag ska bli av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0