Helgen

Helgen har varit underbar. Oskar kom till mig redan i torsdags och vi käka gott och drack vin, samma på fredagen. I lördags körde vi till Höllviken, till hans mamma och syskon. Träffade även Maria och Ricardo. Vi var ute och gick en lång runda. Jag och Maria pratade om allt och inget. Tycker så mycket om henne.
Senare åt vi god mat som Lena (Oskars mamma) hade lagat. Lena är så duktig på att laga mat. Allt smakar så bra. Satt och snacka jätte länge om allt möjligt och hade det mysigt.

Igår började jag jobba klockan 12 och var därför tvungen att åka ifrån Oskar. Fan jag ville inte iväg och jobba. Kunde knappt slita mig ifrån honom. Vi hade det så bra i helgen. Älskar honom.

Nästa helg blir det melodifetivalen med Jolly och Emelie. Oskar blev övertalad=) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0