I want to be pretty

Jag hatar mig själv.. Pallar inte med mig själv! Jag är så misslyckad och klarar inte av något! De där jävla tabletterna kan ta sig någonstanns! Jävla psykolog kan också ta sig någonstanns! Jag vill bara ut från min kropp och bara leva! Varför är jag inte stark längre? Varför lyckas jag inte? Varför blir allt bara svartare och svartare?

Ringde till Oskar innan för jag hade sådan ångest. Men när jag väl satt där och hörde hans röst så fick jag inte ut något. Jag ville verkligen berätta för honom men kunde inte. Alla orden bara försvann! Fan fan fan!

Jag är äcklig! Jag förtjänar inte något, jag är inget annat än en stor jävla idiot. Jag vill bara skära bort mig själv! Fan fan fan!




Yesterday I was dirty
Wanted to be pretty
I know now that I'm forever dirt

Kommentarer
Postat av: din johanna

DESIREE DU ÄR DET UNDERBARASTE OCH VACKRASTE SOM FINNS, JAG FÖRSTÅR INTE HUR DU KAN GLÖMMA DET!

2008-03-11 @ 00:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0