Rock N' Roll

Musik är nog något som alla människor älskar. För min del så är det rock n' roll som gäller. Finns inget underbarare. Särskillt gamla grupper som Kiss, AC/DC, Guns n' roses m.fl. Växte upp med sådan musik och jag kunde nog alla låtar redan när jag låg i magen haha. Det säger mamma iaf.

Pappa blev lika stolt varje gång han såg mig dansa omkring som Axl Rose eller hoppade runt precis som Angus i AC/DC när jag var liten. Musiken är nog det pappa och jag har tillsammans. Kommer ihåg att jag älskade åka runder med pappa i bilen och lyssna på musik. Han brukade "förhöra" mig om vem det var som sjöng och vad låten hete och varje gång svarade jag rätt. Det gör han fortfarande ibland.

Faktist har jag redan bestämt att om jag får en son så ska han heta Angus efter gitarristen i AC/DC. Så är det bara.
Titta och lyssna på min gud hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0