Somna i duschen

Nu sitter jag här hemma hos mamma och pappa igen. Slutade 14:00 idag. Har gått bra att jobba idag, kände mig lugn och sansad.

Annat var det igår. Jobbade igårkväll och helt plötsligt när jag gick där började jag gråta. Jag trivs med att jobba så det var inte det men ibland bara tårarna kommer. Allt blir svart liksom. Jag får ångest. Sprang in på toaletten fort så ingen skulle se mig. Vill inte svara på onödig frågor. Satte mig på golvet inne på toan och slängde iväg ett sms till Ellinor och hon skickade tillbaka och genast kände jag mig bättre. Bara några ord från henne gör att man känner sig bättre.

Kvällen fortsatte bra och var lugn. Hade bara svårt för att somn när jag väl hade kommit hem och skulle sova. Så i morse var jag så trött att jag höll på att somna när jag stod i duschen! Galet...

Jaja, ikväll vet jag inte vad som händer.. får se...


Kommentarer
Postat av: Ellinor

jag älskar dig!!! ett liv utan dig är inte ett liv.

2008-03-14 @ 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0