Söndag

Nu sitter jag hemma i Äspinge hos mor och far och gör precis inget alls. Fast innan var jag och mamma ute och gick med hundarna i nästan en timme. Härligt! Ida hade jag lös nästan hela tiden och sen i slutet släppte mamma Wilma och gud vad härligt det såg ut när de sprang över åkern tillsammans. Jag skulle också vilja springa sådär fritt!

Oskar åkte hem idag. Visst det känns tomt och jag är helt säker på att jag kommer sova dåligt inatt bara för att han inte är där, men faktist så kände jag mig inte helt bedrövad när han åkte utan kunde istället se fram emot på torsdag då han kommer igen=) Anar jag ett litet framsteg? Men som sagt, inatt vet jag att jag kommer ha svårt för att sova. Och imorgon när jag vaknar och märker att han inte är där kommer det kännas ännu värre. Det finns helt enkelt inget underbarare än att vakna av att han håller om mig.

Igår hade jag en underbart trevlig kväll tillsammans med Oskar, Emelie och Jolly! Skratta hela tiden typ.

Saknar Ellinor<3 måste träffa henne i veckan!

Kommentarer
Postat av: johanna

du svarade inte på mitt sms snuudde!

2008-03-18 @ 00:01:02
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0