Fredag 16/5

Idag har jag varit hos min behandlare för första gången. Hon verkar bra. Det var jobbigt och jag börja gråta men kände mig ändå trygg med henne. Eller så trygg som jag kan bli..

Igår var jag med jobbet på Ikea för att handla grejor till avdelningen. Vi handla jätte mycke och jätte fina grejor. Hitta massor med saker som jag själv skulle vilja ha. Oskar och jag får köra dit och göra av med lite pengar haha..
Iaf vi köpte 4 kassar fullt med saker plus stolar och ett bord och massa växter. Jag tror vi nog var där i mer än 3 timmar. När vi kom hem till Hörby igen så var vi så nöjda och skulle visa grejorna vi köpt för de andra. Då kom vi på att vi saknade 3 kassar! Gud vad svitt jag blev och säkert helt blek! Här hade vi handlat massor med grejor till jobbet och tappat bort 3 av 4 kassar! Jävla skit! Jag gick iaf för att försöka ringa till Ikea, men blev så arg och irriterad för jag kom bara fram till en röst som sa "Tryck 1 om du vill.....Tryck 2 om du vill..." Jag blev rent ut sakt galen på det så till slut bestämde jag att vi skulle köra tillbaka på vinst och förlust. Hela vägen in till Malmö satt vi och beklaga oss. Hur kan 3 personer glömma 3 kassar?! Helt sjukt. Och stressade var vi också för ikea stänger 8 och vi kom på detta 7! Jag körde nog som en idiot också. Och naturligtvis var det massa vägarbete som tog en massa tid. Svår gjorde jag inombords och säkert gjorde Eva och Kerstin det också. Men vi kom fram till Ikea till slut och träffade på killen som satt i kassan när vi betalade. Han sa: "Har ni möjligtvis glömt 3 kassar?" och gud vad lättad jag blev då! Jag höll nästan på att börja gråta så lättad jag blev! Vi hade jävligt mycke tur! Han hittade dom 2½ timme efter att vi varit där! Vilken tur att ingen hade snott dem! Jaja dagen slutade lyckligt och det är faktist första gången jag varit på Ikea 2 gånger på en dag! haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0