Fredag 23 maj

Idag har jag jobbat till 3. Det har gått bra, har bara varit lite trött. Hade svårt att somna igår. Har sömntabletter men våar inte ta dom när jag jobbar för jag lir så slö på morgonen och det vill jag ju inte vara när jag jobbar. Har världens bästa arbetskamrater och vårdtagarna är alla härliga på sitt vis. Och idag fick jag ett stort leende och en kram av en av dom som aldrig har visat några känslor alls. Men när jag kom in för att ta upp honom från "vilan" log han så glatt mot mig och sträckte sig efter mig och ville ha en kram. Härligt!

Ikväll kommer även Oskar hem och jag är så glad för det. Har mått så dåligt denna veckan och jag är säker på att det kommer kännas bättre nu när han är hemma. Nu slipper jag att ringa honom när jag mår kasst, nu är det bara att krypa upp i hans famn och bli tröstad. Jag drar mig gärna för att ringa honom när jag mår dåligt, jag menar, vad ska han göra åt det då? Han blir bara orolig...

Har varit ute och gått en härlig runda med Ida. Hon är verkligen det bästa jag har! Och idag blir min andra lilla bäbis 2 veckor! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0