Lördag den 3 maj

I tisdags kom Ellinor hem till mig efter klockan 9 på kvällen. Vi var ute och gick en lång runda sedan gick vi och gunga på en lekplats. Har inte gungat på hur länge som hellst och då sent på kvällen var det underbart. Jag känner mig så fri med Ellinor! Bästa vännen man kan ha. Vi pratade om allt och inget och när vi inte snackade bara vi gunga och lyssna på tystnaden. Hon är underbar<3

I onsdags kom Oskar till mig och direkt efter det körde vi hem till mamma och pappa för att elda! Mysigt att vara där vi dammen och känna varmen från lågorna.

I torsdags hjälpte vi till att bära massa skit från renoveringen här hos fader och moder. Rätt svettigt men härligt ändå.

Och igår började jag på mitt nya jobb! Underbart! Hade så roligt och jag känner på mig att jag kommer trivas jätte bra på avdelningen. Hälsade även på hemma hos Eva (arbetskamrat) för att titta lite på Bassi (hennes vovve) som ska ha valpar när som helst. Underbar, rar hund!Eva är också jätte rar! Underbar människa.

Skulle även på fest på kvällen men blev kass i magen! Skit! Typsikt när jag skulle fira älskade Johanna!

Idag mår jag däremot bra igen i magen och ska på kalas ikväll till Degeberga. trevligt trevligt.. Här även hjälpt mamma hitta kläder som hon ska ha imorgon när hon ska på 80-års kalas! Fint blev det.

Nä, nu ska jag gå och mysa med min suttelutte! Min Idis<3

Kommentarer
Postat av: jag älskar dig min sköna

vi får ses snart älskling!
SAKNAR DIG

2008-05-04 @ 23:47:18
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0