Onsdag 28 maj

Sitter nere på pappas firma nu och hoppas att han kommer få tid med att fixa min bil. Jäkla dörr som har gått isönder. Har precis varit hos min kusin Emelie och fått Ida trimmad. Så nu ser hon rätt naken ut. Emelie och jag ska kanske åka och shoppa imorgon vilket jag verkligen hoppas. Det var länge sedan jag hittade på något med Emelie.

Har även varit hos mormor idag och ätit. Det är så mysigt att vara hos mormor. Vi var ute och gick i det fina vädret också.

Imorgon ska jag till Eslöv igen. Dax att ta massa blodprover för att se om något fattas mig. Jag vet redan att jag är störd men de ska väl se om jag har brist på något ämne eller sådant. Så trött på detta! Har mått så dåligt nu de senaste veckorna. Hatar att gråta mig till sömns varje natt! Ögonen ser för jävliga ut varje morgon, helt rödgråtna!

Saknar Oskar så förbaskat mycke! Finns inga ord som kan beskriva vad jag känner för honom. Jag liksom drunknar i hans ögon. Jag blir trygg i hans famn! I måndags fick jag frukost på sängen av honom. Så gulligt! Han såg så glad ut när jag åt. Sådär nöjd, Han låg där brevid mig och bara tittade på mig under tiden jag åt. Vet inte hur många gånger jag fick tårar i ögonen nu när han var hos mig i helgen! Jag var så lycklig! Liksom flög. Men nu när han åkt är det precis som om någon klippt av mig mina vingar! Lusten att leva blir svårare och svårare att känna...

På fredag är det dax att se Kiss! Längtar! Har inte riktigt fattat det än!

Och ikväll ska jag iväg och titta på min lilla bäbispojke som har öppnat ögonen och börjat gå omkring! mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0