Onsdag 7/5

Jaha idag har det hänt mycket. Var på psykmotagningen i Eslöv i morse och träffa en läkare. Gick bra, lite jobbigt. Höll nästan på att börja gråta men läkaren var bra. Ska få en behandlare nu och en sjukgymnast. Hoppas att det går bra. Känns så konstig för att samtidigt som jag vet att mitt beteende inte är bra så säger en del av mig att jag inte vill ha hjälp. Läkaren sa att det var vanligt att man känner så. Men jag ska ge det en chans och som sagt det kändes bra idag. Ja, iaf så bra som det kan bli. Alltid svårt att öppna upp sig..

Åkte iaf vidare till K-stad och träffade Emelie. Mysig liten pratstund. Och efter vårt lilla trevliga möte var det dax för mig att gå till tandläkaren. Sista gången jag behöver gå dit. Nu är allt skrot borta från munnen utom den dära lilla tråden och den ska jag ha länge till.. Men det är skönt att det är över.

Just nu känner jag mig lite ledsen och jag vet inte varför riktigt.. tur att det är fint väder iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0