Söp bort bilen..

Nu har jag varit och hämtat min bil i Degeberga. Den fick vara kvar där i lördags för att jag inte kunde hålla mig borta från alkoholen. Men älskade Ellinor körde ända till Degeberga för att hämta mig. Hon är guld värd. Direkt efter att jag slutat jobba så cykla jag hem och hämta Ida och sen iväg till bussen. Fast jag fick stanna till hos pappa för jag råkade klippa Ida i pulpan när klorna skulle göras fina. Hon sprätta liksom till precis när jag klippte. Blödde som in i. Pappa har blodstillande på firman så jag lånade lite sådant till Ida. Jag kan ju säga så mycket som så här att Ida var riktigt sur på mig efter den här turen med saxen. Undrar hur det ska gå nästa gång det är dax för kloklippning!

Festen var iaf jätte rolig! Härliga människor och det var så kul att träffa Emelie och vara en del av hennes 20-årsdag. Tycker så mycket om Emelie och vi ska träffas på onsdag igen inne i K-stad för att käka lunch. Jag ska först in till Eslöv och träffa min nya läkare. Är lite nervös för det. Ännu en människa jag måste öppna upp mig för. Men mamma följer med mig och det känns bra att ha stöd från henne.

Magen är helt kronglig fortfarande vilket inte alls känns bra. Eller hela min kropp är faktist kronglig. Den liksom protesterar mot något..

Imorgon ska jag på kurs med jobbet och på onsdag kommer de första 4 till avdelningen. Ska bli spännande.. Känns så härligt att få vara med och starta upp något helt nytt! Jag tror verkligen att det här kan bli bra!

 

image38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0