Stora dagen!

Vad händer ikväll? Jo, jag Désirée Anna Christina Olsson ska se Kiss! Jag kan inte fatta det! Helt galet!

Igår var jag och syster yster och shoppa. Har nog aldrig shoppat så mycke någonsin! Galet!

Var även i Eslöv och skulle ta prover. Hon fick bara ut ett rör blod.. Där var tre till som hon behövde. Men mitt blod är segt och ville inte komma ut. Så nästa vecka ska jag gå till vårdcentralen och ta de sista proverna! Jag ser helt misshandlad ut i armvecket! Värsta blåmärket och är helt röd! Det gick rätt bra igår förutom det här med proverna! Visst är det jobbigt men det är väl så det ska va. Grät lite för att det blir liksom för mycke ibland! Hallå! Jag är undersköterska och jag vet precis vad som händer i min kropp, så det är inte lönt att berätta det! Jag vet att det jag gör är farligt! Men ärligt talat så bryr jag mig inte om det just nu!

Har min underbart snygga kort korta kjol på mig idag! Köpte den igår! Älskar den! Undrar vad Oskar kommer säga om den? haha...

Här kommer en sörens bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0