ångrar mig inte

gjorde något nu när jag var hemma på timmar som jag inte gjort på cirka 2 månader och det kändes som en lättnad fast det inte borde göra det.. jag kände mig "fri" eller vad man ska säga.. ångesten försvann och klumpen i magen flättades ut.. vet att det är fel och att det är sjukt men jag kan inte hjälpa att det ger mig en sådan lättnad..

hade ett jobbigt samtal med min psokolog i veckan.. vi pratade för första gången om min kropp och för första gången kände jag obehag.. men någon gång måste man väl börja prata om det.. jag hatar att prata om det där äckliga som ingen annan ser utom jag... jag ser sanningen.. det kröp i kroppen på mig och jag höll på att bli galen kändes det som.. som tur är så tog tiden slut innan jag exploderade i tårar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0