Fuck me baklänges em kcuf

Sitter och väntar på att golvet ska bli torrt här på pappas firma.. blev helt svett av att städa här men nu sitter jag och fryser..

Igår råkade jag ut för något som gjorde mig så ledsen och arg. Var ute med Teiwaz och Ida på gräsmattan på kvällen och fick syn på ett par med 2 Rotweilers komma gående. Hade Ida lös så jag tog in henne för säkerhets skull men hade Teiwaz kvar ute eftersom han inter hade gjort vad han behövde. Självklart hade jag honom kopplad eftersom han vill springa fram till allt och alla. Men av någon anledning snubblar jag och tappar taget om kopplet och Teiwaz sprang iväg, inte mot paret utan åt ett annat håll. Då skriker damen: "Du får skylla dig själv!" Vet inte varför hon skrek det åt mig men iaf så vänder sig Teiwaz om och börjar springa mot dom. När Teiwaz är framme hos mannen med den ena hunden börjar mannen sparka mot Teiwaz och jag blir helt förskräkt och ropar: "Sparka inte på honom!" Mannen svarar: "Är det bättre att han blir biten då?" Jag svarade faktist ja på den frågan. Och då sätter den jäkla kärringen igång och skriker åt mig att jag är dum i huvudet och borde koppla ihop hjärnan! Jag blev så chokad att jag bara tog Teiwaz och gick där ifrån! Jävla apa! Hur kan en människa bara få för sig att säga så till en människa jag inte känner. Hon menade på att jag måste hålla i hunden och självklart gör jag det alltid annars men just i denna situation så snubblade jag och tappade greppet om kopplet. Jag skulle ju aldrig släppa min hund med vilje mot två stora hundar, inte fram till någon hund för den delen.

Sen tyckte jag väl att det var lite som att välja mellan pest eller kolera om det här med sparkningen. Självklart vill jag inte att Teiwaz ska bli biten men att stå och sparka på någon annans hund det gör man bara inte. Sen är Teiwaz bara en liten valp och skulle inte göra någon annan förnär han är bara jävligt nyfiken och dryg ibland..

Annars är det kasst.. slåss och brotts med mig själv hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Vilka jävla människor det finns alltså. Dom skulle jag väldigt gärna vilja prata med. Bra att du bara gick därifrån älskling <3

2008-11-13 @ 18:13:09
URL: http://hellbound.bloggsida.se/
Postat av: Cornelia

Vilka idioter. Sånna människor borde begravas. Man får väl glädjas åt att man har mer innanför pannbenet än många andra :)



Hoppas du mår bättre snart!

Kram!!

2008-11-13 @ 21:44:41
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0