Hämtning av Snickare!

Ja, snart bär det av mot Skövde. Ska bara in om till K-stad och fixa naglarna sen så drar jag iväg.

Var hos kusin Emelie och tittade på hennes lägenhet. Gud vad fint hon hade det. Visst hon hade inte fått upp allt och där är ju alltid mycke som ska köpas in när man flyttar hemifrån men jag blev seriöst avundsjuk på hennes lilla lya=) Hon och hennes vovve kommer nog trivas där mycket bra.

Jag gjorde en sak för första gången igår. Berättade för Emelie att jag känner mig starkare. Att jag faktist känner att jag är påväg tillbaka. Visst, jag hatar mitt utseende, jag avskyr det, MEN jag kan säga att jag är en okej person. Jag låter ingen sätta sig på mig längre. Jag känner mig ganska stark. Jag har vågat bli bra, eller vad man ska säga. Att må dåligt är på sätt och visst tryggt! Sjukt jag vet, men jag känner att jag tidigare inte velat bli bra, jag har velat må dåligt just för att det är tryggt... Jag känner att medicinerna hjälper mig mycket. Visst får jag ångest och har gråtdagar, men alla har dåliga dagar. Visst gör jag saker mot mig själv ibland som jag inte borde men jag är inte lika "inne" i det. Jag kan få en sådan vilja att ta livet av mig ibland men som sagt, alla har dåliga dagar, bara det att mina är lite mer dramatiska eller vad man ska säga. Men jag har iaf mina ångestdämpande piller som är "underbara" vid sådana tillfällen, om inte en cigarett kan "fixa" till det. Jagär stolt att kunna säga: JAG ÄR PÅ G!

Nä, nu ska jag mysa lite med mina kära vovvar innan jag drar. Leka lite med dom och ta ut dom lite. Älskade Ida och Teiwaz! Bindi är också underbar hon med!

Min snickare jag kommer snart... alltså och hämtar dig=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0