Lördag och semester

Idag har jag semester. Tog semester för att jag har 6 dagar kvar som jag måste använda och jag pallade verkligen inte att jobba en hel helg...

Igår var jag hos Emelie i Degeberga en lång stund. Åt god middag och tittade lite på idol men snackade mest en massa. Trivs så bra med henne:)

Under hela gårdagen hade jag en sådan där mollande huvudvärk och jag kände att under kvällen hos emelie började det bli värre.. när det sen var dax att köra hem så kände jag mig ändå ganska okej men halvvägs hem till mina föräldrar ungefär började jag känna mig yr olch illamående. Kunde inte titta åt sidorna för då sprängde det till i huvudet. Värken började söka sig ner genom kroppen och det kändes väldigt obehagligt att köra eftersom det var extremt halt och dimmigt också då plus detta skitet. När jag körde in på föräldrarnas gård och skulle gå ur bilen så kändes det som om jag skulle ramla ihop. Mamma fick köra mig hem resten av biten för jag vågade inte ta mig längre på egen hand..

I morse när jag vaknade kände jag precis lika dant men nu efter lite tabletter funkar jag..

Har beställt en ny mobil och jag bara väntar på att jag ska få den! Nytt nummer också vilket ska bli skönt eftersom många idioter har mitt nuvarande nummer.. Har aldrig haft en helt sprillans ny mobil utan bara haft begagnade så det känns kuligt..

Ikväll ska vi till mormor och äta och gå på gravarna...kanske låter trist men för mig känns det speciellt.. en stund att minnas min morfar och låtsasmorfar och andra som jag mist och få lov att sörja lite men ändå fira deras liv de levde...


denna blev det:)

Kommentarer
Postat av: Din Oskar

Jag måste säga att ditt val av mobil var utmärkt älskling :D

2008-11-02 @ 13:11:30
URL: http://hellbound.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0