Måndagen den 3 november

Redan inne i november..galet..

Har bitit isönder en tand och den skavar som tusan på min tunga. Tänder är ett stort bekymmer för mig just nu. Min behandlare trycker på mig att jag måste gå till tandläkaren men jag är livrädd ärligt talat. Vet att jag förstört mina tänder men inte hur mycke.. Inte blir det bättre av att jag aldrig får i mig tillräckligt med kalk. Ska nog  börja ta lite kalktabletter..

 Igår var det ångest på hög nivå.. fick ta lugnande vilket jag inte gjort på länge utan lyckats med att göra lite övningar som jag lärt mig hos sjukgymnasten.. grät när jag gick och la mig så Ida hoppade upp hos mig och försökte trösta mig. Teiwaz satt och småyla i sin bur. Glad att jag har dom två knäppgökarna.. Fast just nu är dom inte så lätta att ha att göra med. Ida löper och springer och "svansar" framför Teiwaz och han måste naturligtvis jucka på henne hela tiden. Så just nu sitter Teiwaz mest i sin bur och Ida är instängd i köket. Ja det är lite cirkus hemma just nu..

Försov mig i morse också. Vaknade klockan 7 vilket är den tid då jag ska vara på jobbet. Lite panik blev det allt. Så jag känner mig lite halvdöd just nu.

Har levt på panodil sedan i torsdags eftersom jag vaknar med huvudvärk och somnar med huvudvärk. För snabba rörelser gör att det "smäller" till av smärta i huvudet. Ulrika tror det är stress som orsakar det hela. Ja, det är stressigt på jobbet just nu och även om jag inte visar något så känner jag inre stress..

Oskar kommer föresten hem på onsdag och jag längtar som en gnu som är törstig efter honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0