Rubrik

Jaha, då sitter jag här igen framför datan på jobbet. Har rast nu såklart. Har fått reda på mitt nya schema och är inte nöjd. Känns inte kul att byta till ett sämre men det är ju inte bara jag som ska tycka att schemat är bra. Alla andra tycker ju det nuvarande schemat är dåligt. Jag får offra mig. Får tänka positivt, det kanske blir bra iaf...

Annars händer det väl inte så mycket.. Jo, Oskar flyttar hem! Lyckliga jag! Han är färdig på skolan nu.. Så antagligen ska vi flytta allt ifrån Skövde i helgen. Så jag får väl köra dit där på fredag. Känns inte så kul att köra själv men det går nog.

Idag ska jag nog tvätta om där är ledigt i tvättstugan.. det behövs verkligen.. alla kläder är smutsiga men jag har inte orkat tvätta.. Städa får jag väl också göra nu efter helgen. Oskar och Sofie svinar ner en massa:P haha...

Nä, jag orkar faktist inte skriva mycket mer.. ska iaf inget till kliniken i eslöv denna veckan vilket känns underbart.. har varit i eslöv minst 2 gånger i veckan sedan jag började där vilket var någon gång i början av sommaren..

Jag känner mig rätt okej faktist.. Hatar min kropp men resten är okej.. Jag är inte dum i huvudet, utan faktist ganska smart.. och jag tror att jag är snäll och omtänksam och ibland lite rolig.. Känner mig rätt stark just nu i mina åsikter.. ingen får sätta sig på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0