Söndagen den 16 november

Jobb och jobb och jobb.. Helger är aldrig roliga att jobba, särskillt när vänner hör av sig och vill festa.. men det innebär lite pengar i skattkistan iaf. Tur att man har bra kollegor annars hade jag avlidit...
Idag är det det min sista dag innan min veckas långa semester börjar. Skönt. Tänkte på det i morse när jag vaknade av klockan och bara ville ligga kvar i den varma goa sängen.

En grej som gör mig riktigt sur är att två av mina naglar har gått isönder. En har gått av halvt och den andra har helt brutits sig av. Det hände den där kvällen då jag blev påhoppad av två idioter, när jag slängde mig efter Teiwaz.. ja, det är lite av dagens i-landsproblem men det är irriterande ändå.

Efter jag har slutat ska jag och fira farfar. Han fyllde år i veckan. Skulle igentligen fira honom fars dag men han låg på sjukhuset då, men nu är det bättre och han är hemma vilket känns skönt. Det knyter sig i magen var gång man får reda på att han blivit dålig.

Måste bara säga att Oskar har blivit modig och klippt av sig hans långa fina här. Han blev super sexig i sin nya frisyr. Har tyvärr bara sett det på bild för vi har inte träffats på ett tag. Slår vad om att han är ännu sexigare i verkligheten, min gubbjävel! haha...

Detta har jag blivit kallad idag : Hugge pugge kväljare!
Haha..

Kommentarer
Postat av: Oskar

Tack för kommentaren älskling! Du får snart se mig i verkligheten så får du bedöma hur håret blev! Du är duktig som jobbar så mycket sötnos! Saknar dig <3

2008-11-16 @ 15:30:37
URL: http://hellbound.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0